Metrobranding - o poveste de dragoste intre oameni si obiecte -
Daca „vesticii" erau obisnuiti sa aleaga dintre sute de branduri, în România oamenii traiau o cu totul alta experienta: o singura marca pentru fiecare produs. De aici si importanta pe care aceste monobranduri a avut-o în vietile celor care le realizau, dar si a celor care le foloseau. Metrobranding spune povestea destinului spectaculos al celor sase branduri, altadata vedete ale epocii de aur: salteaua Relaxa, tenisii de Dragasani, bicicleta Pegas, motocicleta Mobra, becul de Fieni si masina de cusut Ileana. Au aparut aproximativ în acelasi timp, odata cu industrializarea socialista si în timp ce, în jurul fabricilor care le produceau, rasareau orase peste noapte, brandurile respective deveneau obiecte de cult în visele si în viata de zi cu zi a fiecarui român. Ce s-a ales de destinul lor, de oamenii din jurul lor si de micile orase industriale pe care le sustineau? Exista viata dupa moarte pentru marcile socialiste? Filmarile au avut loc în orasele care le produceau, si care au împrumutat pâna si numele lor. Altadata mândria României socialiste, acestea si-au pierdut complet identitatea, odata cu disparitia produselor. Un final trist pentru o poveste de dragoste ai carei protagonisti erau brandurile celebre de odinioara si oamenii din orasele mici, care astazi traiesc în umbra acestor produse.
...